الاثنين، 31 ديسمبر، 2012

بوست أبيح جدا

بعد موضه السب والقذف فى الوسط الاعلامى السياسى قررت أعمل بوست واشتم انا كمان وأقول كلام أبيح جدا

كلام أبيح جدا بقى لكل واحد طلعله صوت أى ان كان تياره ايه عمل بالمثل القائل " مل اناء ينضح بما فيه "
وكلام أبيح جدااااا لكل كذاب ومنافق اى كانت جهته ايه
وكلام أبيح جدا لكل صاحب قناه أبيح ساب مقدم برامج أبيح يطلع على قناته الابيحة ويسمعنا كلام أبيح
وكلام أبيح جدا  لكل واحد قال كلام أبيح قام خلى واحد تانى لسانه أأبح من الاولانى يرد عليه بكلام أأبح من الاولانى
وكلام أبيح جدا لكل لكل واحد هيخش البوست ده يقرأة ويمشى من غير ما يحط اعجابه
وكلام أبيح جدا لكل واحد هيخش البوست ويقرأه ويحط  أعجاب وما يسيبش كمنت
وكلام أبيح جدا لكل واحد هيخش البوست ده ويقراه ويعمل اعجاب ويسيب كمنت وما يعملش شير